På dagens agenda: balkongfix!

Efter två dagar av överdrivet mycket regn så kom äntligen solen tillbaka idag. Kompis Andreas ringde och väckte mig i morse för att få iväg mig på en powerwalk.
Det är den bästa möjliga starten man kan få på dagen: en promenad i solsken med trevligt sällskap. Nu är både humör och energin på topp!

Tack vare det fina vädret kan jag idag också slutföra arbetet på balkongen. Har några brädor kvar att slipa, sedan ska de oljas in.

Här får ni se "före"-bilderna av balkongen:





Om vädret tillåter så hoppas jag att möbler och krukor är på plats till nästa helg (ska iväg och jobba i veckan). Det börjar bli lite jobbigt att ha dem i vardagsrummet.
Kanske man vågar sig på lite plantering av blommor då också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0