Skrivarkurs imorgon

Skrivarkursen är veckans höjdpunkt just nu.
Även om den i livet kom helt fel. Med familjetragedier och byråkrati och andra motgångar som konkurrerar med dess uppmärksamhet och tar en massa energi och skaparglädje ifrån mig.

Jag ska skapa en novell tills imorgon. Som grädde på moset har jag fått en envis förkylning som gör att jag inte har sovit så mycket inatt. Är trött och oinspirerad.

Ser mest fram emot att få läsa mina kurskamraters alster imorgon. Det är roligast av allt. Jag är så oerhört imponerad av dem alla.


Kommentarer
Postat av: Agilitydream

Hej, jag är absolut inne på din linje Maria. Coca cola Zero smakar till och med godare än vanlig cola som jag bara tycker är sliskig. Om folk bara visste vad den vanliga colan med allt socker gör med såväl vikt som hy. Jag har aldrig märkt att lightläsk skulle göra så sötsuget ökar, då knäcker jag hellre en cola zero till. Den innehåller NOLL kalorier, NOLL! Jag som diabetiker har även mätt mitt blodsocker både före och efter att jag druckit cola zero. Blodsockret ökar inte ett enda dugg.

2009-04-13 @ 11:19:55
URL: http://agilitydream.blogg.se/
Postat av: Agilitydream

Vad glad jag blir att du tycker valparna är fina. Lovar att jag ska krama och pussa de alla från dig. :)

2009-04-13 @ 11:21:52
URL: http://agilitydream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0