Vem ska stå i mål?

På fredag är det dags. Årets höjdpunkt. Hockey-VM.

Men jag är djupt oroad. På allvar. Vi har en "målvaktskris". Känns inte alls bra. Får en sån där otäck känsla i magen. Som innan man ska iväg till tandläkaren och man vet att man kommer att gå därifrån betydligt fattigare än innan besöket.

Så mina tankar far iväg lite och jag funderar på 2010. Vilket som blir Årets Höjdpunkt då. Då det är vinter-OS, hockey-VM och kronprinsessebröllop.
Jag kommer att ha fullt upp nästa år!

Kommentarer
Postat av: Agilitydream

Jag har insett att Stiegs böcker är någon alldeles extra. Aldrig har jag hört att någon inte älskat hans böcker. Efter att jag läst första boken vill jag se filmen. Sedan läsa de andra.

2009-04-20 @ 18:01:16
URL: http://agilitydream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0