I väntan på paket

Vad jag älskar den nya teknologin! Tänk förr i tiden när man beställde någonting via en postorderkatalog. Man skrev ner på en beställningslista vad man ville ha, sedan postade man det och väntade i ovisshet på sitt paket. Ingen som helst kontroll hade man på sin beställning.

Idag är det så annorlunda. Nu kan man följa sitt pakets väg ifrån stället där man har beställt varorna ända hem till dörren i stort sätt.

Jag väntar mig ett stort bokpaket idag. Och via nätet har jag sett att paketet minsann skickades från terminal till utlämningsställe (Pan-ica i det här fallet) klockan 4.30 imorse.

Vardags-spänning.

Kommentarer
Postat av: Agilitydream

Det som är så speciellt med Usain är att han är bara är 22 år. Får han vara skadefri så kommer han säkert springa på 9:45 eller nåt.

2009-08-17 @ 10:50:37
URL: http://agilitydream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0