Kanske det helt enkelt inte var meningen?

Förra gången Madonna gästade oss för 19 år sedan var jag nyopererad och absolut inte i tillräckligt bra skick för att resa till Göteborg och trängas på en konsert.

Den här gången har jag fallit offer för lågkonjunkturen och tvingas därför att avstå utgiften för resa och konsertbiljett.

Kanske är det inte meningen att jag ska se Madonna live?
Jag brukar ju (försöka) att tänka så när ingen annan tröst finns: allting händer av en anledning.

Jag kanske får jättesöta och snälla barn som plåster på såren någon gång i framtiden...?



Kommentarer
Postat av: Perre

Låter nästan lite som Murphys lag...



Kul det där med spontanansökningarna förresten. Jag har inte varit med om riktigt lika snabbt svar, men 20 minuter är rätt ok det med. :)



/ Perre

2009-08-05 @ 17:15:39
Postat av: Maria

Du slog huvudet på spiken, Perre! Murphys lag är exakt vad det är! =)

2009-08-05 @ 17:36:22
URL: http://princessjinx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0