Ännu ett infall

Jag hade faktiskt ett infall till idag. Så där mitt på dagen kom det. Jag skulle närmligen vilja ändra på min header. Jo, jag är medveten om att jag inte har så mycket till header men jag ville bara centrera mitt namn lite, kanske ändra storlek och färg (jag är ju av den generationen då innehållet i bloggen är viktigare än själva designen).
Lapp-smurfen Mattias (den odågan) lovade mig för en hel evighet sedan att hjälpa mig med detta, men det har tydligen fallit helt i glömska. Inte mycket Martin över den snubben.
Så jag gick in på nätet för att leta information, för jag blir ju så glad när jag klarar av sådana här tekniska saker själv. Hittade information. Fattade nada. Gav upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0