Dubbelmoral, Ekborg?

Jag har precis lyssnat på Alex SchulmanMix Megapol. Han skyllde hela fiaskot med Grillads premiärprogramLennie Norman och Claes Malmberg. Jag kan inte uttala mig om deras medverkan, eftersom jag böt kanal redan innan dessa herrar fick ta till orda i programmet. Med detta kan jag dock konstatera att fiaskot inte ska skyllas på Norman och Malmberg - skadan var redan skedd.

Däremot var det en annan sak som slog mig nyss. Under de sju minuter jag gav programmet innan jag gav upp det för evigt, så såg jag Anders Ekborg i rutan. Och jag vill minnas att jag har läst en intervju med honom där han deklarerade att hans döttrar inte fick se på Idol, eftersom det var "förnedrings-tv".

Doftar inte detta lite dubbelmoral?


Kommentarer
Postat av: Maria Nehro

Gissar att det främst var lojalitet med en mycket god vän: Per Morberg, som fick honom att ställa upp, och som säkert vädjat till honom! Jag har själv hört Anders säga att han inte tyckte om programmet (och det var det nog väldigt få som gjorde...)

2009-07-20 @ 20:24:05
URL: http://www.andersekborg.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0