Min nya last

Det blev en högtidlig stund framför tvn sent, sent igår kväll när den nya säsongen av Lost hade premiär. Jag kan till och med sträcka mig så långt att jag påstår att det var dubbel njutning.
För att förgylla stunden med denna fantastiska serie lite extra, unnade jag mig en glass. Inte vilken glass som helst, utan den ultimata lyxvarianten: Ben & Jerry´s Wich.
Den är så där lyxig och himmelskt god att man bara får äta den vid speciella tillfällen. Som till Lost. Den stal till och med lite av min uppmärksamhet från Sawyers förtrollande skrattgropar.


Kommentarer
Postat av: Linda

Menåååh nu fick jag B&J-cravings =)

2009-03-18 @ 14:44:58
URL: http://songbirdie.blogg.se/
Postat av: Majsan

Den glassen är riktigt syndigt god :-)

Svar: Jo, han gjorde det, Life on mars är också en av mina favoriter :-)

2009-03-19 @ 09:07:05
URL: http://style.dinturiel.se
Postat av: Stefan

Den måste jag verkligen testa, vi har ju liknande smak i glass mammsen ;-)

2009-03-19 @ 18:09:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0