Schulman vs Melodifestivalen

Jag har ännu aldrig - och kommer förmodligen aldrig att göra det heller - orkat mig igenom en hel Melodifestival. Och med handen på hjärtat är det ingenting jag strävar efter heller.
Men igår kväll blev jag i alla fall underhållen. Inte av själva festivalen i sig, utan av att läsa Alex Schulmans twitterkommentarer på Facebook. Han "stal" min uppmärksamhet totalt.

Jag funderar starkt på att föreslå honom för SVT som programledare nästa år. Han vågar ju säga allt det där vi andra bara tänker. Till och med jag skulle sitta bänkad.

Den som annars sammanfattade årets Melodifestival bäst var Mr Big:

Tingeling rockade fett.




Kommentarer
Postat av: attis

Nej sån musik görs verkligen inte längre. Set är så jäkla synd. Tur att man har kvar alla gamla godingar.

kram

attis

2009-03-15 @ 10:30:01
URL: http://attisblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0