Vasalopp och papper

Jag vet inte om det är en bragd eller idioti att frivilligt åka 9 mil på skidor. Men ändå ser jag ändå starten på Vasaloppet varje år. Med skräckblandad förtjusning.

Och när man ändå kommer upp tidigt en dag som denna, tänkte jag vara lite duktig. Så jag satte igång och försökte sortera alla mina pappershögar.
Jag är ingen pappersmänniska. Det är inte min grej bara. Blir nästan som en militant trädkramare och tänker på alla träd som fått sätta livet till. Fast det är ju naturligtvis inte där skon klämmer. Mycket kan man beskylla mig för, men knappast för att vara politiskt korrekt.

Dagens råd: Använd gärna Restylane i läpparna. Men gör det med måtta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0