Drömlaget inför OS

Jag tittade på Dregen igår i "Berg flyttar in". Helt sant. Jag bytte kanal när det stod 3-0 till Kanada i semifinalen. Dregen verkar vara en cool snubbe.

Idag är tidningarna fyllda över analyser om förlusten igår. Jag tycker att Tre Kronor klarade sig bra i turneringen. Väldigt bra. De har inget att skämmas över.

En del kräver Bengt-Åkes avgång. Icke då! Han ska vara kvar. Däremot ska inte Viasat ha hand om sändningarna längre.

Nu ser jag fram emot OS. Mats Wennerholm har satt ihop sin önskelista på spelare. Jag kan inte annat än att hålla med.

Kommentarer
Postat av: Lena Svensson

Morning, ha en riktigt fin dag :)

Kram Lena

2009-05-09 @ 09:01:59
URL: http://www.metrobloggen.se/caromb
Postat av: Mika

Sverige spelade faktiskt inte bra mot Kanada. Nu är jag absolut inte särskilt intresserad av sport, förutom den jag själv utövar, men svenskarna var väldigt tama framför mål. Dom åkte bara runt, runt hela tiden, medan kanadensarna hela tiden härjade framför mål och försökte stressa målvakten och försvaret. Svenskarna höll mest till vid sarghörnen, verkade det som.

2009-05-09 @ 12:01:13
URL: http://mikaaalto.bloggsida.se
Postat av: Maria

Svar: Nej, i matchen mot Kanada spelade inte Tre Kronor bra. Det syntes att de var trötta på grund av den korta vilan (hade jag också varit) och såg faktiskt lite rädda ut för de kanadensiska jättarna. Men nu ser vi fram emot OS!

/Maria

2009-05-09 @ 12:25:26
URL: http://princessjinx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0