Inspiration till ett lättare liv

Igår drog en ny säsong av "Biggest loser" igång på Kanal 5. Här talar vi inte om att bli av med lite "trivselkilon" för att komma i favoritklänningen från förra sommaren. Här handlar viktnedgången om liv eller död. En av killarna vägdes in på över 200 kilo!

Deltagarna inspirerar mig. Jag har haft ett halvår där jag har unnat mig att äta gott, med hotellfrukostar och restaurangbesök. Sådant visar sig på vågen (de ständiga tidsomställningarna hjälper inte till ett dugg heller).
Lyckligtvis har jag lätt för att gå ner i vikt när jag lägger manken till och älskar att träna. Inte heller har jag en sådan extrem utmaning framför mig som deltagarna i "Biggest loser" har.
De får vara min inspirationskälla under våren.
Nu kör vi!



Kommentarer
Postat av: G-E-O

Jag imponeras av dessa deltagare som alla kämpar på som fan.

2010-04-07 @ 11:25:09
URL: http://g-e-o.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0