Nu var det min tur!

"Nån där uppe måste ha sett mig och tänkt att nu så är det väl ändå hennes tur"

Jag har nynnat på "Himlen runt hörnet" sedan jag öppnade posten i förmiddags. Länge, länge har jag hävdat att det är min mänskliga rättighet att ha tur i spel (med tanke på vilken otur jag har haft i kärlek). Och plötsligt händer det!
Hittills idag har jag vunnit 1000 kronor i presentkort på taxfreevaror (visserligen på ett bolag som jag sedan åtta dagar inte längre är anställd på, men lik förbaskat är det en vinst), en trisslott och en tia-lott (dem har jag inte skrapat ännu - återkommer ifall att jag inom snar framtid ska stå och skrapa en jättelott i TV4´s morgonprogram. Åh, hoppas att det är Kristin Kaspersen som jobbar då - jag tål inte det där blonda våpet som är Strömstedts senaste).

Jag har på känn att den stora vinsten är på gång nu. Då blir det husköp! Samt en omfattande och påkostad renovering av mig själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0