Vem vill ni pussa i påsk?

Visst är det så att man ska pussas i påsk? Kärlek och omtanke kan man aldrig få för mycket av. Jag unnar alla extra pussar i helgen och skickar mina påskpussar till följande:

1. Martin

Självklart! Inte nog med att han får mig att skratta varje gång jag ser honom. Han är dessutom den enda personen på hela jordklotet som kan vara oförskämd mot mig och komma undan med det (det är en bedrift - trust me).

2. Foppa

Inte heller han helt otippad. Är fortfarande helt förkrossad över att han inte fick med sig ett tredje OS-guld ifrån Kanada. Han förtjänade det.

3. Alla mina Mattias

En av dem tillbringade jag en trevlig eftermiddag med igår, en annan ringde och surrade i telefon igår kväll i flera omgångar, en tredje underhåller mig dagligen på Facebook.
Alla mina Mattias är värda en puss.

4. Daniel Westling

Han gör min kronprinsessa lycklig.

5. Sagogrodan

Fortfarande väntar jag förhoppningsfullt på min prins.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Bra lista!

2010-04-01 @ 16:26:46
URL: http://johanna-jojo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0