Dagens "Det var fanimig på tiden!"

Redan i torsdags den 19 augusti - exakt två månader efter kronprinsessparets bröllop - släpptes boken som kort och gott heter "Vårt bröllop" (text: Susanna Popova, foto: Paul Hansen).
Självklart förbeställde jag mitt exemplar i god tid innan på Adlibris (faktiskt på kronprinsessans födelsedag för att vara exakt).

Men inte fick jag någon bok i torsdags. Inte på fredagen heller vilket fick följden att jag skrev ett brev till Adlibris kundtjänst och frågade efter min bok.
Efter ett par timmar fick jag ett svar med förklaringen att boken var försenad från förlaget och la-di-da och de bad så hemskt mycket om ursäkt för att jag inte fått något meddelande om förseningen (någon större ansträngning för att skicka detta meddelande till mig betvivlar jag dock på att det gjordes).

Idag - ÄNTLIGEN - fem dagar efter utlovad leverans kom den! Jag har bara hunnit bläddra igenom den än så länge och tittat på bilderna men jag kan sammafatta det så här: WOW!


Jag fullkomligt ÄLSKAR omslagsbilden!

Kommentarer
Postat av: Jon

Men orka bry sig om en bok är försenad några dagar hit eller dit.

2010-08-25 @ 08:14:15
Postat av: Maria

Men orka kommentera om en sådan sak retar upp en!

2010-08-25 @ 08:30:38
URL: http://princessjinx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0