Julafton i bilder

Julafton har förvandlats från total ångest till årets bästa dag sedan jag började fira den som God intended - med nära och kära.
Nu för tiden gör jag allt för att kunna fira julen på hemmaplan med La Familia.

Ett julbudskap om något är väl att ens familj är dem som är det via hjärtat - inte via blodsband.


Det känns inte bara som en riktig jul hemma hos La Familia. Det ser även juligt ut. Här är dekorationen över diskbänken.


Värme och kärlek i varje vrå.






Det bästa julbordet man kan tänka sig. Här blandas svenska sillar med danska fläskstekar och pölse.


En av mina julklappar. En retro-väska från Adidas. I rosa naturligtvis!


Mammas julklapp. Tror ni att jag blev avundsjuk?

Tack fina Anette, Fredrik, Nicko och Liam för ännu en fantastisk julafton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0