Akkurat hjemme

Jag finner det en smula märkligt och ironiskt att när jag äntligen har möjlighet att njuta av den fantastiska sommaren så har vädret slagit om och blivit... ja, en vanlig svensk sommar.
Nu är jag hemma och tänker så förbli. I alla fall för ett bra tag framöver.

Idag har jag hunnit med att flyga ifrån Oslo (riktig "sovmorgon": fick sova tills halv sex - igår gick alarmet 03:00), tagit en sväng förbi Väsby centrum (hade ett ärende till Clas Ohlson - flygvärdinnornas bäste vän) hämtat Lars Keplers nya "Paganini-kontraktet" på biblioteket och tagit en siesta (dygnets skönaste sömn).

Från och med imorgon sätter jag mig själv på detox. En månad med norsk kosthållning där det huvudsakliga intaget kommer från kolhydrater är inte min kropp van vid. Dessutom längtar jag verkligen efter ett gymbesök. Det är dags att införskaffa ett nytt gymkort i veckan då medlemsskapet på det förra gymmet (äntligen) går ut.

Nytt jobb, nytt gym, nya planer.
Nu startar jag om.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0