Utvärdering: Sally Hansens nagelprodukter

För ett par månader sedan lovade jag (till alla mina manliga läsares stora glädje) att göra en utvärdering av Sally Hansens nagelprodukter.
Problemet jag har med mina naglar är att de skivar sig och man kan skala av dem som bananer.
De senaste månaderna har jag testat tre av Sally Hansens produkter: Diamond strength - instant nail hardener, Miracle cure samt Cutice and nail oil.

Nu kanske inte testet blir det mest rättvisa eftersom jag inte har vistats i ett flygplan på nästan en hel månad. Flygplansmiljön är nämligen rena döden för naglarna. Dels på grund av den extremt torra luften (naglar behöver fukt), dels på grund av att det finns gott om tillfällen i arbetet ombord att faktiskt slå av dem.

Men trots att omständigheterna nu är till naglarnas fördel, vågar jag ändå påstå att Sally Hansens produkter är det bästa jag någonsin testat för naglarna. Inte nog med att de ger ett bra resultat - de är även prisvänliga och lätta att få tag på (de finns i Kicks sortiment).

Jag har alltid med mig nagelolja. I synnerhet när jag flyger (det är lika viktigt att ha med sig som uniformen). Jag fick mina kollegor att börja använda olja på naglarna också. Vi masserade frenetiskt in oljan på våra pauser.

Självklart kräver naglar och nagelvård tid och omtanke. Men det är värt det. Händer och naglar är mer i folks blickfång än vad man kan tro.

Och kom ihåg:

NAGLAR ÄR INTE MAT - DE ÄR EN UTSMYCKNING.


Kommentarer
Postat av: blablabla

blablablblalbablablablablablablablblabla



blablablablablablablalbablabl

2010-05-05 @ 17:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0