Halsdukar - Design by NC

Jag hade verkligen ett kärt återseende igår då jag träffade en gammal kollega som jag inte sett på nio år. Bittert fick jag konstatera att killar inte åldras på samma sätt som vi kvinnor gör för nio år hade inte gjort ett dugg skillnad på honom.

Orsaken till att vi träffades var att Nichlas, som min vän heter, har anammat en lite udda hobby. Han har nämligen börjat att sticka. Och han gör det dessutom väldigt bra. Därför beställde jag en halsduk av honom inför vintern som levererades personligen på ett kafé på Götgatsbacken.

Jag valde en i svart och rosa (naturligtvis).

Om ni är intresserade av hemmastickade halsdukar kan ni komma i kontakt med Nichlas nedan i kommentarsfältet. Jag vidarbefodrar era mailadresser till honom.
Ni kan själva välja färg, längd och bredd på halsdukarna och priset ligger mellan 400-500 kronor beroende på storlek.

Passa på nu innan Nichlas slår igenom som designer. Sedan kommer han inte att ha tid med oss vanliga dödliga.


Här är min halsduk hemma hos Nicke innan leverans.


Och här är den kring halsen på sin nya och nöjda ägare.

Kommentarer
Postat av: Tanja och Selma

Titta in på vår blogg och se vad du tycker! Kommentera gärna om du ser något du gillar, eller inte gillar=)

2010-10-20 @ 06:41:46
URL: http://tanjaselma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0