Semesteravslut

Det är officiellt min sista semesterdag idag men jag har ledig dag även i morgon. Och med handen på hjärtat har jag inte en alltför betungande arbetsvecka framför mig. Tvärtom ska det faktiskt bli riktigt skönt att börja jobba igen och träffa alla kollegorna. September ser ut att bli en riktigt rolig arbetsmånad.

Hade en riktigt lat morgon och kom inte ut på min powerwalk förrän vid tolvtiden. Åttio minuter var jag ute och gick innan det blev frukost/lunch. Efter det körde jag ett ganska tungt benpass på gymmet (misstänker att jag kommer att känna av det i ett par dagar framöver).

Jag är riktigt, riktigt nöjd med min träning under semestern.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0