Träning och införskaffning av böcker

Det blev en mycket bra träningsdag idag, vänner. Inledde med en powerwalk med kompis Andreas i morse, sedan körde jag axlar och spinning vid lunchtid.
Bra att jag hann med två träningspass idag eftersom jag tydligen inte kommer att hinna med något alls i morgon. Då är Pride-paraden i Stockholm och den började mycket tidigare än vad jag hade trott.

Nåväl, hämtade ut några böcker som jag hade beställt idag. För säkerhets skulle gick jag förbi biblioteket också och lånade ett par till.



Jag var tvungen att beställa Keith Richards biografi i pocket. Lånade den i vintras men på grund av tidsbrist kom jag aldrig igenom den. Två kokböcker blev det också (cirka 35 kronor styck).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0