Fredagspanelen om godhet och naturens krafter

Hittills idag: en powerwalk, trevlig fika med kompis Mattias, en sväng till Apoteket och Willys.

Nu: Fredagspanelen.

1. ANSER DU DIG VARA EN GOD MÄNNISKA?

Generellt sätt: ja. Jag är bara en människa med alla de fel och brister som det medför men jag tror att jag ändå tillhör den goda skalan och uppfattas nog av andra som ganska snäll utan för delen vara mesig.

2. NÄR KÄNNER DU DIG MISSLYCKAD?

När jag med jämna mellanrum får insikt över min faktiska ålder och ännu inte har lyckats hitta en person som vill bilda familj med mig. Det är ett stort misslyckande för mig att jag inte fått ha blivit någons mamma.

3. VAD ÄR DET FÅNIGASTE DU VET?

Den svenska avundsjukan. Vi är så snuskigt bortskämda i det här landet och ändå kan vi inte unna andra lycka.

4. VILKEN AV NATURENS KRAFTER SKRÄMMER DIG MEST?

Alla. Vi står väldigt maktlösa mot Moder Jord. Mycket har vi orsakat själva tyvärr.

5. VILKET ÄR DITT STÖRSTA VARDAGSBEKYMMER?

Att få tiden att räcka till till allt jag vill göra och hinna med. Lyckligtvis är jag någolunda bra på att prioritera och planera men under vissa perioder önskar jag att mina dygn hade fler timmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0