Drömmen om en ny diskmaskin

Det må vara överflödig lyx att ha diskmaskin men jag älskar min och är så tacksam över att jag har den. Nu har diskmaskinen - som så mycket annat här hemma - börjat att sjunga på sista versen. Den diskar helt enkelt inte rent.

Min stora förhoppning är att den kan hålla tills sommaren (med lite konstgjord andning). Min plan är nämligen att köpa ny diskmaskin samt kyl, frys och spis när skattepengarna kommer (och lite sparat).

Och jag vet exakt vilken diskmaskin jag vill ha!

Smeg Diskmaskin BLV2 Rosa
Bild lånad av Bagaren och kocken.

Den kostar 13 000 kronor. Så för säkerhets skull lämnar jag in ett par Lotto-rader också.

Kommentarer
Postat av: Therese

Jag ÄLSKAR Smeg!Vill själv ha en och kyl och frys.Sedan behöver jag inget mera:) Och den är ju bara såååå du.Att du ska köpa någon annan skulle bara kännas fel :)

2011-12-01 @ 14:23:57
URL: http://2-barnsmamman.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0