Det räcker nu!

Min helg började halv elva i förmiddags. Jo, nu är jag ledig ända fram till måndag eftermiddag och hade planerat att bara njuta och ha det bra.
Vad händer då? Jo, det börjar att snöa igen. Och inte måttligt heller!

Och idag av alla möjliga dagar var jag tvungen att köra bil. Upptäckte nämligen att mina jobbstövlar var i akut behov av att klackas om och skulle de hinna bli klara till nästa arbetspass så fick jag snällt lämna in dem idag. Så det fanns inget annat val än att sätta sig i bilen och åka till skomakaren.

Men något mer äventyr i snöstormen blir det inte. Egentligen skulle jag ha gått och tränat i kväll men det fick jag till mitt stora missnöje ställa in.

Jag är så vansinnigt less på vintern! Nu vill jag ha värme och sol och tussilago!
Det räcker nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0