En intensiv träningsmånad framför mig

Februari. En månad närmare våren.

Jag har fått ett kanonbra jobbschema den kommande månaden. Vilket innebär att det kommer att bli en intensiv träningsmånad. Mycket intenstiv förhoppningsvis. Man får passa på när tillfälle ges.
I första hand kommer jag att fortsätta ägna mig åt spinning och styrketräning. Men det jag längtar efter allra mest är mina powerwalks på mornarna. Fast innan jag ger mig ut på dem måste det bli ett par grader varmare och barmark - man kanske är lite väl optimistisk om man hoppas på att det kommer att bli verklighet redan i februari.

Träningsmånaden inleds dock med en snabbvisit i Dubai (där har jag alltid dipens att äta vad jag vill) med hardcore-shopping (det är visserligen träning om något!).
Åker i eftermiddag och är tillbaka på torsdag morgon.

Vi hörs på torsdag kväll, kära bloggläsare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0