Fredagspanelen på tillfälligt besök

Måhända kan det bero på att jag - när klockan nästan är halv tre på eftermiddagen - fortfarande har på mig min mysdräkt som gör mig lite mer medgörlig för idag blir det Fredagspanelen (trots att några av frågorna är gammal skåpmat).

1. VEM SKULLE SPELA DIG I FILMEN OM DITT LIV?

Ingen gör mig så bra som jag själv! Självklart skulle jag spela rollen som mig själv. Vem skulle annars klara av det?

2. VILKEN HISTORISK HÄNDELSE SKULLE VILJA UPPLEVA?

Jag hade definitivt velat höra Jesus bergspredikan live. Samt sett en spelning med The Beatles.

3. ÄR DU PRAKTISKT LAGD?

Inte ett dugg! Jag har ett gott öga för heminredning men noll talang för de praktiska sakerna som behöver göras i hemmet, som att snickra (inget intresse av att lära mig det heller, tyvärr). Därför är jag glad över att jag har så många kill-kompisar som verkar ha det där i blodet och som kan hjälpa mig när det behövs.

4. VAD GÖR DU FÖR ATT KOPPLA AV?

Tappar upp ett väldoftande bad, smörjer in kroppen med lotion, har hårinpackning och läser. Självklart med mobilen avstängd.

5. HUR ROMANTISK ÄR DU?

Inte så värst. Fast jag tror att jag lätt uppfattas som det eftersom jag älskar att ha levande ljus tända och har det väldigt ombonat runt omkring mig. Men det är så jag är som person bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0