Min lördag i bilder

Dagen började med att jag vaknade kvart över nio. Då hade jag sovit i tio timmar. Min plan var att gå hemifrån vid den tidpunkten så att jag skulle hinna träna lite styrketräning innan spinningpasset jag var bokad på halv elva. Jag fick planera om. Det blev bara spinning.

Klockan ett var jag färdigsminkad och då kom Tress och hämtade mig för en liten anspråkslös shoppingrunda.


Här har vi fikapaus i shoppandet på Stinsen. Titta så glad Tress är!


Stinsen hittade jag jättefina glasburkar (har letat efter "de rätta" ett bra tag nu) på Granit som jag ska ha mjöl och socker i. Samt två lite mindre för kakao och flagad mandel. Och en glasflaska som jag ska ha chiliolja i.
Panduro är ju en oerhört trevlig liten affär! Där hittade jag dekortext till mina glasburkar samt en verktygslåda!


Verktygslådan!


När vi gick förbi Teknikmagasinet såg jag en chokladfontän. Inget kök är komplett utan en chokladfontän! Fast den köpte jag inte. Skrev upp den på min önskelista inför födelsedagen istället.



Sedan åkte vi vidare till Sollentuna centrum och där träffade vi Daisy. Utan tvekan den sötaste lilla hund jag någonsin sett (mina fingrar är inte så där perverst stora - det är Daisy som är liten).


Våra kassar när vi var klara. Jag har fortfarande inte packat upp allting. Tar det imorgon.


När man dissar Melodifestivalen (och är "in between boyfriends") kan man istället laga en Boeuf Bourguignon på lördagskvällen.

Nu kommer jag att somna ovaggad.

Sov gott, alla! Vi hörs imorgon.

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh vilken sööt hund!

2011-02-26 @ 23:04:38
URL: http://ehmsii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0