Premiärshopping för lilla Chanel-väskan

Idag trotsade jag de enorma snöhögarna som "pryder" hela länet, satte på mig de varma Uggsen, tog med mig lilla rosa Chanelväskan (sommarkollektionen) för en shoppingtur i Sollentuna centrum tillsammans med en av mina Mattias och Tress.
Nu blev det faktiskt inte sååå mycket shopping utan mer lunch och fika.

Jag blev alldeles förälskad i den nya SIA-butiken som öppnat i nya lokaler. Där hittade jag tre grodor och en tavla (samt en massa annat trevligt som jag tänker köpa när jag har fått lön).


Enligt Feng Shui så bringar grodor lycka och harmoni till hemmet. Dessa tre har fått namn efter mina favoritgrabbar (även om vi har en liten fnurra på tråden idag eftersom det var After Work igår med "boys only" vilket innebar att min närvaro inte var önskvärd - trots att jag faktiskt är "en av grabbarna"!).
Men jag kommer att förlåta dem. Så småningom.


En alldeles bedårande tavla hittade jag. Inte den bästa bilden men på den står det:

Dear God,
all I want is a facelift
and a fantastic sexlife.
That´s not asking too much,
is it?


Tress och Mattis.
Tress hade flest kassar. Inte jag. Vill bara poängtera det.

Kommentarer
Postat av: The7

2011-02-12 @ 19:31:05
Postat av: Tress

Ja så där ser man ut då man har shoppat och pratat pratat och pratat sedan kl 10:00 på morgonen.Tack tjejer...Jag mednar tjejen och killen;-) för en otrolig trevlig dag :-)

2011-02-12 @ 19:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0