...och träningen går bra

Mitten av veckan bara men jag kan ändå påstå redan nu att detta kommer att bli en bra träningsvecka (tur det för nästa vecka ska jag ner och jobba intensivt i Göteborg i ett par dagar och då kommer varken tiden eller orken finnas för att träna lika mycket).
Jag har lite lätt träningsvärk lite här och var i kroppen. Skönt.

Måndagen inleddes med ett tungt benpass följt av 45 minuter spinning. I tisdags körde jag bröst och mage och avslutade med ett mycket svettigt spinningpass på 55 minuter. Och igår blev det triceps och mage och nästan ett fullbordat spinningpass på 55 minuter (dels var det ett oerhört trist pass med en instruktör som pratade bort nästan hela passet, dels höll jag på att kissa på mig på slutet så jag valde att gå ut när det var ett par minuter kvar för att undvika en pinsam olycka).

Ikväll blir det dock ett riktigt roligt spinningpass (börjar med att köra axlar innan). Då har vi en instruktör som kör mycket rockmusik, där schlager är bannlyst.
Jag gillar det. Hardcore!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0