Midsommaraftons fredagspanel

Dagen till ära har jag haft jour sedan halv fyra i morse (eller är det natt då fortfarande?). Ingenting har hänt ännu så jag fick ägna arbetsdagens fem första timmar sovandes.
Men nu kommer veckans Fredagspanel:

1. HUR TRADITIONELLT LAGD ÄR DU?

Väldigt! Jag älskar traditioner men har vid många högtider fått skaffat mig mina egna eftersom jag inte har den "naturliga" umgängeskrets som alla verkar ha (som familj till exempel).
Den viktigaste dagen på året för mig är julafton som alltid firas med den underbara familj jag har valt till min egen. Inga blodsband håller ihop oss men däremot oändligt mycket kärlek.

2. HÅLLER DU PÅ NÅGOT LAG?

I stort sett följer jag bara Tre Kronors landskamper. Förutom NHL så är ligor av alla dess slag sövande tråkigt i mina ögon. När Mats Sundin fortfarande var aktiv spelare så höll jag hårt på Toronto Maple Leafs.

3. KAN MAN HA EN ROLIG UTEKVÄLL UTAN ALKOHOL?

Ja, absolut! De brukar oftast bli roligare dessutom eftersom alkohol tenderar att få utekvällar att spåra ur på det ena eller andra sättet (för att inte tala om dagen efter). Jag dricker ju väldigt lite alkohol över huvud taget så jag har haft många roliga nyktra utekvällar.

4. SÄLLSKAPSLEKAR PÅ FESTEN, JA ELLER NEJ?

Jo, jag gillar det. Men det kräver också att deltagarna är villiga att bjuda på sig själva. Det är det inte alla som klarar av i vuxen ålder.

5. ÄR DU BEKVÄM MED ATT PRATA INFÖR FOLK?

Ja, det är jag. Jag har tydligen begåvning för det också. Tyvärr hindrar min avsaknad av behovet av bekräftelse mig från att tycka om det eller njuta av strålkastarljuset. Men jag kan göra det utan problem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0