Jour och Nobelpris

Nej, att vara förkyld är inte min grej. De senaste fem dagarna känns det som om jag har snytit mig i hela regnskogen. Tack och lov har jag sluppit att sjukskriva mig (jag blir aldrig sjuk på jobbdagar - bara när jag är ledig, typ långledigheter) men tillståndet har gjort mer än lovligt rastlös. Igår rengjorde jag till och med socklarna i köket. Då insåg jag att gränsen var nådd.

Idag är jag piggare och har jourtjänstgöring fram till nio på kvällen. Blir det inget jobbande så ska jag försöka betygsätta ett par böcker på bloggen.
Finns väl ingen mer passande dag att göra detta än idag då vi får veta vem årets Nobelpristagare i litteratur blir.


Kommentarer
Postat av: Tress

Men du blir ju inte alls som en man då du blir förkyld, du blir ju effektiv :)

Kram!

2011-10-06 @ 12:37:50
URL: http://2-barnsmamman.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0