Tandläkarbesök och uppskattade rabattkuponger

Man kan inte annat än säga att jag fick en mycket bra start på dagen.

Inledde med den årliga undersökningen hos tandläkaren (bästa Henrik). Jag tackar min skapare för att han gav mig så bra tandkvalitet även om det kostar mig 690 kronor för att få det bekräftat.
Oerhört lycklig över att slippa onda ingrepp inom snart framtid gick jag sedan vidare till gymmet där jag körde rygg och spinning.

På vägen hem svängde jag förbi biblioteket och lånade en bok som jag blivit rekommenderad, "Samtal med Gud". Den har jag nu packat ner i väskan för jag ska alldeles strax iväg på en liten Sverige-turné.

Väl hemma hade jag även idag fått trevlig post: Rabattkuponger från Åhléns. 15% på valfritt antal varor från heminredningsavdelningen och 20% på en hudvårdsprodukt. Kändes lite som julafton, faktiskt.

I natt sover jag i Umeå, i morgon i Göteborg och är hemma igen på fredag kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0