Min fetisch för doftljus

Jag är den första att erkänna att jag har ett fetisch för doftljus samt dessa lyktor som man häller doftolja i. Dessa finns lite här och där på mina 62 kvadratmeter. De är lite överrepresenterade för att uttrycka det lindrigt.

Det är dock skillnad på doftljus och doftljus. Som så mycket annat i livet ska man här satsa på kvalitet.

Regenten av doftljus är utan tvekan Yankee Candle. Dessa kostar en slant men å andra sidan sprider de en fullkomligt ljuvlig doft och brinner verkligen den utlovande tiden.

Idag tyckte jag att jag förtjänade ett ljus från Yankee Candle och unnade mig därför ett. Så nu doftar mitt vardagsrum Clean Cotton. En mycket fräsch vårdoft.


Bild lånad från yankeecandle.se

Kommentarer
Postat av: amitjha

Here are candle stands for your fetish. http://www.dekornation.com/interior-designer/candles-candle-stand.html


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0