Orkeslös träning idag

Min jourtjänstgöring var över klockan två i eftermiddags. Då tog jag på mig varmaste jackan och drog iväg till gymmet. Tänkte att det var en bra tid att träna på. Halv tre en lördageftermiddag. Då borde man nästan vara ensam där.

Det var jag inte. Det var oerhört mycket människor som var där och tränade. Vilket naturligtvis är jätteroligt. Bra att människor månar om sin hälsa.

Nåväl, jag var faktiskt inte så taggad som jag trodde när jag väl kom dit. Körde axlar och kände mig både seg och orkeslös. Förmodligen hade jag ätit för dåligt innan passet. Men jag brukar tänka som så att jag behöver de här "dåliga" träningsdagarna också för då uppskattar jag de bra mycket mer.

I morgon är det (förhoppningsvis) nya tag. Jour till två i morgon igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0