New York-besöken kan nu ske oftare!

Förra månaden gick jag in på SAS hemsida för att boka biljetter till New York i mars nästa år (jag fyller år då och vill promt tillbringa min födelsedag där). Jag var alltså ute elva månader i förväg.

Biljetterna fram och tillbaka till New York skulle kosta mig 6500 kronor. För helt vanliga biljetter i ekonomiklass. Elva månader framåt i tiden.

Då ska man också veta att själva boendet i New York är väldigt dyrt. Även på hotell med låg standard. Äta kan man visserligen göra för en billig penning men Manhattan om något är ett ställe där man vill spendera pengar på annat än flygbiljetter och boende.

Förhoppningsvis är själva flygbiljettkostnaden snart inte längre ett problem. Norwegian börjar sälja sina biljetter till New York (från Stockholm) efter sommaren. Och de billigaste biljetterna kommer att kosta 1000 kronor enkel väg (Ex).

Det blir mycket mer pengar kvar i plånboken då att göra roliga saker för på plats!

HÄR kan ni se Norwegians nya plan, en Dreamliner. Majestätiskt vacker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0