Fredagspanelen om sommarfestivaler och Magnus Hedman

Samtidigt som jag bakar muffins till grannarna (vi har gårdsstädning idag och jag har jourtjänstgöring så jag drar mitt strå till stacken på det sättet jag kan) så bjuder jag er på veckans Fredagspanel:

1. VILKEN FESTIVAL SKA DU BESÖKA I SOMMAR?

Självklart Pride! Dels för att visa mitt stöd, dels för att det är den roligaste, trevligaste och mest glamourösa festivalen som finns.

2. VAD GÖR DIG STRESSAD?

När andra människor tar sig friheten att disponera min tid utan min vetskap. Oerhört respektlöst.

3. VAD SPANAR DU PÅ FRÅN UTESERVERINGEN?

Jag har aldrig riktigt förstått tjusningen med att "titta på folk". Jag är fullkomligt ointresserad av hur andra klär sig eller vad de har för märke på skorna. Sitter jag på en uteservering med en vän så är det denne som får min uppmärksamhet.

4. VILKEN KÄNDIS VILL DU HELST INTE LÄSA OM?

Jag var less på Magnus Hedmans snyftande i kvällspressen redan innan han började promota sin bok. Med handen på hjärtat: vem har intresse av att läsa den? Har han inte "pratat ut" om allting en gång för mycket i skvallerpressen? Vi har redan fått för mycket information.

5. VILKEN FÖRFATTARE FÖREDRAR DU UNDER SEMESTERN?

Semester innebär uteslutande deckare! Det hör sommaren till. Har mycket spännande i "ska läsa"-högen som jag ser fram emot att läsa på semestern.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0