Fredagspanelen om barnprogram och städning

Hemma igen efter ett par trevliga dagar i Göteborg. Började dagen med en powerwalk på 75 minuter. Friskt i luften men solen sken i alla fall.
Några dagar sent kommer här Fredagspanelen:
 
1. VILKET ÄR SVERIGES BÄSTA BARNPROGRAM GENOM TIDERNA?
 
"Fem myror är fler än fyra elefanter".
 
2. HUR VAR DU NÄR DU GICK I SKOLAN?
 
På många sätt väldigt annorlunda mot vad jag är idag. Med åren har jag blivit mer tolerant, klok och tillbakadragen.
 
3. VILKEN ÄR DEN DYRASTE PRYL DU HAR KÖPT?
 
Min lägenhet.
 
4. HUR OFTA STÄDAR DU HEMMA?
 
Jag älskar att städa och plockar och donar varje dag som jag är hemma. Jag är väldigt pedant och gillar att ha ordning och reda runtomkring mig.
 
5. HAR DU BLIVIT RIKTIGT GRUNDLURAD NÅGON GÅNG?
 
Självklart! Men jag har också lärt mig att lita på min intuition. När någonting känns fel i magtrakten så brukar det sedan visa sig att så var fallet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0