Fredagspanelen om planeringsbehov och ungdom

Idag har jag redan hunnit med en powerwalk på 75 minuter och ett spinningpass på 55. Nu har jag fått i mig lite välförtjänt föda och därmed är det dags för veckans Fredagspanel:
 
1. ÄR DU EN PLANERINGSMÄNNISKA?
 
Ja, en extrem sådan till och med. Jag planerar noga min träning och vad jag stoppar i mig, och för anteckningar. Däremot kan jag vara väldigt impulsiv när det gäller andra saker i livet och det ska man nog vara också. Magkänslan ska man alltid följa.
 
2. OM DU FICK LEVA I EN ANNAN TIDSÅLDER - VILKEN SKULLE DU DÅ VÄLJA?
 
Jag vet inte om 1960-talet kan räknas som en annan tidsålder men jag tror att jag hade trivts med att vara ung då.
 
3. VAD BORDE FÖRBJUDAS I SVERIGE?
 
Spontant säger jag socker. I alla fall i mat.
 
4. HUR GAMMAL KÄNNER DU DIG?
 
Jag vill egentligen inte erkänna det med risk för att framstå som patetisk men jag känner mig inte en dag äldre än 25! Skillnaden är bara att jag är klokare idag än när jag var i den åldern.
 
5. VILKET TV-PROGRAM SAKNAR DU?
 
Självklart "Lost"! Jag har fortfarande inte kommit över det kassa slutet. Gör om - gör rätt!
 
Sawyer i "Lost". Hur kan man annat än sakna honom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0