Fredagspanelen om Ziggy och regniga dagar

Innan det är dags för det briljanta deckaren "Broadchurch" på tv (därefter kommer jag att somna som en klubbad säl), bjuder jag på veckans Fredagspanel:
 
1. OM DU KUNDE RESA I TIDEN, VAD SKULLE DU BESÖKA?
 
Jag hade velat uppleva Ziggy Stardust-eran, sett en konsert, varit en del av allt det där magiska.
 
"Moonage daydream" från den legendariska avslutningskonserten på Hammersmith Odeon, 3 juli 1973.
 
2. VAD ÄR DET KONSTIGASTE ERBJUDANDET DU FÅTT?
 
Som flygvärdinna får man i regel väldigt många märkliga erbjudanden. Inte så ofta längre kanske men det händer fortfarande.
 
3. LIDER DU AV NÅGON FOBI?
 
Mmm... Jordgubbar. Går inte in på det igen.
 
4. VAD GÖR DU HELST EN REGNING DAG?
 
Tränar! Regniga dagar är perfekta för hårda pass på gymmet. Och just nu längtar jag dit mer än någonsin! Förhoppningsvis kan jag börja lite lätt i morgon eftermiddag efter den här hemska förkylningen som satt käppar i hjulet för min träning.
 
5. VILKEN KÄNDIS ÄR DIN DRÖMDEJT?
 
Ingen. Däremot finns det massor med underbara - för omvärlden okända - män som jag gärna skulle vilja dejta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0