God natts sömn

Sista jobbdagen innan efterlängtad julledighet. Jag har jour så jag sov faktiskt de första fem timmarna av arbetsdagen. Vilket var välbehövligt. Min sömn har spårat ur fullkomligt den senaste tiden på grund av all turbulens omkring mig (märkligt det där att allting ska komma på en och samma gång).
 
Men i natt sov jag riktigt gott. Och blir det inget jobb ska jag fixa det sista med julklapparna i eftermiddag. Skulle nämligen vilja vara helt klar tills i morgon då jag bara tänkte ägna mig åt mig själv och åt träningen.
 
Julledigheten (hela fyra dagar) kommer huvudsakligen att ägnas åt träning. Uppskattad julklapp från gymmet var mer generösa öppettider dagar då de flesta människor är lediga. Det tänker jag ta till vara på.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0