Märklig jetlag och Aloe Vera-massage

Jag vet inte riktigt i vilken tidzon min kropp tror att den befinner sig i.
Försökte hålla mig vaken så länge jag kunde igår för att komma i fas men redan vid 19-tiden var jag tvungen att kasta in handduken. Visserligen fick jag sju sköna timmar sömn men följden blev att jag vaknade halv tre lokal tid. Pigg!

I förrgår fick jag lite väl mycket sol på ryggen (den enda nackdelen - än så länge - med att resa ensam är att man inte har någon som kan hjälpa till med att smörja in ryggen ordentligt). För att lindra svedan något testade jag Aloe Vera-massage.
Det svalkade riktigt bra och nu känns ryggen återställd igen.

Självklart tog jag även en timmes fotmassage. Mina fötter kommer att kännas som nya när jag kommer hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0