Bilder från mitt Nationaldagsfirande

Jag tillhör den kategorier av människor som anser att man ska fira sin Nationaldag. Om jag inte jobbar så besöker jag alltid Slottet - det har blivit en trevlig tradition.
Dessvärre tokade det till sig lite på morgonen igår eftersom jag hade varit på fest kvällen innan så jag och mitt sällskap blev lite sena in till tillställningen. Därför missade vi också när Kronprinsessparet öppnade dörrarna. Men vi hade så trevligt ändå!
 
Här är jag och kompis Daniel vid Yttre borggården. Kronprinsessparet var på andra sidan Slottet - vid Logården - och välkomnade flera tusen besökare. Vi slapp i alla fall trängas.
 
En av Hovets bilar fanns till beskådning vid Inre borggården.
 
 
Flaggan var naturligtvis hissad!
 
Efter ett par minuter vid Slottet beslöt vi oss för att gå och fika istället. Dagen till ära blev det en vit choklad cheesecake på Chokladkoppen (trevligt ställe).
 
Både Daniel, jag och mamma köpte Childhood-armband inne på Slottsboden (samt lite annat som det kommer bilder på i morgon när den stora bröllopsdagen är).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0