I godisautomaten - rosa M&M

Jag var i Göteborg förra helgen. Där brukar jag gå in på den underbara godisbutiken 4-gott (den här gången för att köpa smågodis till kollegorna eftersom jag har satt mig själv på strängt sockerförbud). Där fann jag - till min stora glädje - påsar med "limited edition" av bland annat rosa M&Ms.
 
Vid Time Square i New York ligger en butik med enkom M&M-produkter. Där kan man själv välja färg på godiset man köper. Jag köpte naturligtvis bara rosa godisar och en alldeles egen godisautomat att lägga dem i.
 
Från butiken vid Time Square.
 
Titta, så söt den är min alldeles egna godisautomat!
 
Dessa påsar hittade jag på 4-gott i Göteborg.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0