Schlagerfri Fredagspanel

Förra veckans Fredagspanel utgick på grund av att frågorna endast hade om Schlagerspektaklet and I couldn´t really give a fuck om det. Men idag är det OS-invigning, jag är glad och frågorna definitivt fria från schlager.
 
1. VILKEN FILM TRÖTTNAR DU ALDRIG PÅ?
 
Terminator 2. Jag såg den senast på tv förra veckan och då insåg jag att jag aldrig kommer att tröttna på den. Vilken klassiker!
 
2. VILKEN SKÅDIS SKULLE DU VILJA ÄTA MIDDAG MED?
 
Dustin Hoffman. Älskar honom.
 
3. VAD ÄR DET MEST ROMANTISKA DU GJORT FÖR NÅGON ANNAN?
 
Släppt taget.
 
4. VILKET ÅRTIONDE SKULLE DU VILJA ÅTERUPPLEVA?
 
70-talet. Jag hade så gärna velat se Bowie live då.
 
1978.
 
5. VILKEN HISTORISK HÄNDELSE SKULLE DU VILJA VARA MED OM?
 
Jag skulle vilja vara med om att vi slutade förgifta vår planet. Det om något vore historiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0