Dagens träning och den lilla handen

Jag är riktigt nöjd med min träningsinsats idag trots att det varit tungt. Den tyngsta dagen hittills sedan jag började #100dagarsutmaningen. Två pass har jag hunnit med - ett på morgonen och ett på eftermiddagen. Men jag har varit oerhört hungrig hela dagen.
 
Det som gladde mig allra mest idag var att få träffa min lilla kompis Amie, 3 år. Jag var över till henne med hennes julklappar. Ja, något försenade tyvärr men det gick alldeles utmärkt att öppna dem på rekordtid ändå. Man får liksom fira jul när tillfälle ges när man har en "extrafaster" som är flygvärdinna och är ute och reser de mest märkliga tider.
 
Den lilla handen som ger mig så mycket glädje.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0