Ännu en skrivarkurs till hösten!

Jag har kommit in på den skrivarkurs jag sökte på Folkuniversitetet: Kriminalroman & thriller med Sören Bondeson som handledare/lärare. Eller fick plats, kanske är mer korrekt formulerat. Man söker ju inte på arbetsprover eller liknande utan man får gå i mån av plats.

Den nionde september startar kursen och det känns väldigt spännande. Dels för att fördjupa mig i mitt skrivande, dels för att få träffa den legendariske Sören Bondeson.

Jag känner mig privilegerad att få gå en kurs ledd av honom och få ta del av hans kunskaper och få feedback på mitt eget skrivande.

Nervöst men väldigt roligt!

Kommentarer
Postat av: Lilla O

Låter jättespännande! Hade också velat gå skrivarkurs, men jag har pluggat så mycket extra de seanste åren så i höst ska jag bara njuta av att läsa böcker och ta hand om min blogg.

2009-08-13 @ 22:52:10
URL: http://lillaosblogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0