Egen testpanel

Jag tycker att det är oerhört roligt att baka. Jag älskar det. Det är terapi för mig.

Igår testade jag ett nytt recept som jag hade hittat på Chokladrutor. Jag underskattade mängden smet lite, så jag använde en alldeles för liten långpanna och resultatet blev att de blev en anings för tjocka men smaken på dem blev ljuvlig. De var så goda och smälte riktigt i munnen. Precis på det där sättet som de ska göra.

Nu inser jag ju själv att mina åsikter i frågan är väldigt partiska. Därför behöver man ibland a second opinion.

I och med att jag i dagsläget inte har några egna kollegor att bjuda på fika, får man använda sig av dem som har det. Jag skickade med mamma en burk med mina chokladrutor idag till hennes jobb så att hon och hennes kollegor får göra ett utlåtande.

Blir det tummen upp, så lägger jag ut receptet på bloggen.

Kommentarer
Postat av: Mamma

TUMMEN UPP !!!!

Jättegod, alla hälsar och tackar.

2009-08-05 @ 15:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0