Glädje och antiklimax

Vilken händelserik dag det här har utvecklat sig till. Inte anade jag det när jag slog upp mina gröna imorse...

Just nu sitter jag och väntar på den direktsända presskonferensen från SollidenÖland. Den är klockan fyra. Och jag är otålig!

Dessutom har paret Ahndoril precis bekräftat att det är dem som står bakom pseudonymen Lars Kepler. Var de någonsin förhandstippade? För mig känns det som en högoddsare. Och ett rejält antiklimax. Men tyvärr var boken det också. 

Undra varför de väljer att offentliggöra sina identiteter samma dag som prinsessan Madeleine offentliggör sin förlovning?
Don´t steal her thunder!

Kommentarer
Postat av: Varg Gyllander

Du menar väl högoddsare? Det vill säga inte så troliga. Eller hur är det nu egentligen. Blir alltid lika förvirrad av begreppet odds. :)

Varg

2009-08-11 @ 15:05:39
Postat av: Maria

Ja, klart jag menade högoddsare. Tack söta varg för tillrättavisningen =)

Man blir nog helt förvirrad av hela situationen misstänker jag.

Vad var meningen med pseudonymen från början?

2009-08-11 @ 15:08:40
URL: http://princessjinx.blogg.se/
Postat av: Wanted

Klockren marknadsföring bara.

2009-08-11 @ 15:31:15
URL: http://www.wanted.bloggsite.se
Postat av: Varg Gyllander

Meningen var väl att få fart på "spinnet". Men att ge sig till känna innan det tagit fart kommer nog visa sig vara ett mycket dåligt beslut. Marknadsföringsmässigt alltså. Hittills tror jag faktiskt att det är mest "bokmänniskor" och deras hangarounds som brytt sig om Keplergåtan. Och tajmingen måste väl ändå vara den absolut sämsta.

Vargen

2009-08-11 @ 15:48:02
URL: http://www.varggyllander.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0