Lindex är rökta för all evighet

I tisdagskväll satt jag mig ner och skrev ett långt och detaljerat mail till kundtjänst på Lindex där jag förklarade för dem hur missnöjd jag var med servicen och kundbemötandet på LINDEX, EUROSTOP ARLANDASTAD. Observera att det nu är fredag och således har det gått TRE dagar sedan detta brev nådde dem.

I slutet av brevet skrev jag ordagrant (jag citerar mig själv):

Självklart förväntar jag mig ett svar och en förklaring från högre instans, och avslutade med att noggrant skriva min adress.

Några oklarheter? Nej. Jag tycker inte det. Ändå har jag inte - tre dagar senare - varken fått ett svar eller en förklaring från högre instans.

Så tydligen är det inte bara LINDEX, EUROSTOP ARLANDASTAD inom koncernen som inte har en susning om vad service eller kundbemötande innebär. Hur ska man kunna begära att fotfolket har ett korrekt beteende mot kunderna när de stora hönsen inte heller har det?

Det är dock ingen fara. Jag får helt enkelt skylla mig själv. Går man och handlar i en lågbudgetaffär får man finna sig i att kvalitén är därefter.

Det finns så många andra butiker med bra service som jag hellre spenderar mina pengar i.

Ajöss, Lindex!

Kommentarer
Postat av: Matte

Fan du är mer lik mig än jag trodde!! Ingen anledning att bråka.. Man bara raderar vederbörande eller butiken eller vad man nu är arg på från minnet.. Så enkelt, och det kostar ingen energi..

2009-08-29 @ 07:29:51
Postat av: Maria

Sa ju att vi hade varit syskon i ett tidigare liv =)

2009-08-29 @ 07:46:47
URL: http://princessjinx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0