Madeleines förlovning gav effekt

Jag fick besöksrekord på min blogg igår
, tack vare att redaktionen på blogg.se varit snälla nog att flagga för mitt inlägg om prinsessan Madeleines förlovning. Tack för det!

Många trevliga och fina kommentarer fick jag av nya läsare - de flesta verkar vara postitivt inställda till de stundande prinsessbröllopen och det glädjer mig.
Väldigt roligt var det framför allt att få stifta bekantskap med så många nya läsare. Ni är hjärtligt välkomna tillbaka!

Några negativa röster hördes också, i stil med "jag vill inte att vi använder våra skattepengar till detta" och yada yada yada.
Det fick mig att fundera över en sak:

Ni som är negativt inställda till prinsessornas bröllop, vill att monarkin avskaffas och så oroade över skattepengarna; innebär det också att ni inte vill ta del av de miljarder som dessa bröllop kommer att inbringa till statskassan?


Kommentarer
Postat av: Junitjej

Kul att ditt inlägg hamnade på startsidan!

2009-08-13 @ 07:02:45
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Sophy - What U See Is What U Get

Det känns som att d blev mindre ståhej kring maddes förlovning?



Kan dock tänka mig hur det blir innan bröllopen :S

2009-08-13 @ 13:02:37
URL: http://sophys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0